wtorek, 27 sierpnia 2013

pyszny paprykowy sos do makaronu lub mięsa

Składniki mnie zdziwiły, kiedy usłyszałam co jest potrzebne- papryka i ser biały? BIAŁY??
a okazuje się, że owszem i to połączenie wyszło wyśmienicie!

Papryka (ja użyłam dwóch)- do blendera i na papkę, do tego ser biały- ja użyłam kawałka wielkości kostki 200g- znów blender w ruch. Dodałam trochę śmietany 30% (żeby się nie zważyło z ciepłym makaronem lub mięsem).
oczywiście sól i pieprz wg uznania.

Przepis podawał jeszcze usmażoną na maśle cebulkę, co może jedynie dodać smaku temu dodatkowi, ja chwilowo ograniczam spożycie cebuli, co jednak wcale nie zubożyło smaku sosu- wyszedł pysznie.

Podałam sos z roladą z indyka (prosta sprawa- zrolowałam mięso z papryką surową i plastrami szynki i sera żółtego i upiekłam) i kaszą jaglaną.


1 komentarz: