środa, 14 sierpnia 2013

make kitchen life easy

wiem, trąci Tuskówną ;) wybaczcie, akurat tak mi się skojarzyło na myśl o tym, co chciałam dziś napisać.

Zastanawiam się czy ktoś z Was ma listę niezbędników w kuchni. Ja swoją wzbogacam w miarę środków i ciągle mi mało (tak to jest jak ktoś aspiruje do kuchennego gadżeciarza ;) )

Ostatnio myślałam o papierze do pieczenia i jego dwóch zamiennikach- macie teflonowej (którą zresztą poleciła mi Ola z bloga Dwa Smaki ) oraz silikonowej. Wiem, że ta teflonowa się sprawdza, za to nie mam za dużo doświadczeń (jeszcze) z narzędziami silikonowymi i ciekawi mnie, czy ta mata silikonowa jest rzeczywiście praktyczna w kwestii wypieków..

Co wg Was przydaje się w kuchni najbardziej? Ciekawe czy udałoby się stworzyć Top 10, albo chociaż 5 :)

1 komentarz: