niedziela, 10 marca 2013

trochę o rozwoju

9 marca uczestniczyłam w szkoleniu zorganizowanym z okazji Dnia Kobiet przez projekt BiznesMind. Przypomniałam sobie "stare dobre czasy", kiedy za sprawą studiów podyplomowych "Trener Bizesu" zmieniło się moje życie, dostałam potężną dawkę energii i inspiracji i co tu dużo mówić- zaczęłam inaczej myśleć i postrzegać świat i ludzi. Zaczęło się LEPSZE. Z czasem jednak dałam się trochę przygnieść rzeczywistości i z trzech centymetrów nad ziemią zeszłam na ląd.

Tymczasem  życie chyba daje mi znaki, bo spotykam na swojej drodze ludzi, którzy mi przypominają to, czego nauczyłam się podczas studiów. Najpierw coaching z Kamilą Kruk, potem Siła Przedsiębiorczych Kobiet, a teraz to szkolenie. Chłopaki z BiznesMind bardzo ciekawie mówili o samorozwoju, własnych inicjatywach, motywacji i e-marketingu. Okazało się też, że dookoła jest bardzo dużo kobiet myślących o własnym biznesie. Znowu poczułam tę miłą inspirację, na razie tylko troszkę, ale wystarczająco, żeby odkurzyć myślenie o celach, planowaniu, sukcesie i rozwoju.

Może więc czas na zmiany?

ps. tymczasem na obiad zrobiłam PYSZNY makaron ze szpinakiem i pieczarkami wg przepisu Oli, który znajdziecie TU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz